فرمانده حوزه ۴۱۸ سپاه ناحیه امام هادی(ع) در گفت‌وگو با «بسیج

بیش از ۱۰۰۰ عدد ماسک رایگان بین نیازمندان در منطقه مهرشهر توزیع شد

فرمانده حوزه ۴۱۸ سپاه ناحیه امام هادی(ع) گفت: در عید مبعث پیامبر اکرم (ص)به همت پایگاه کوثر اینبار هم جهادگران با بسته بندی بیش از۱۰۰۰ عدد ماسک آماده و آن را بین نیازمندان مناطق محروم توزیع شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی استان البرز ؛ فرمانده حوزه ۴۱۸ سپاه ناحیه امام هادی(ع) گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش مواسات و همدلی،از ابتدای سال جهادگران پایگاه در تمام عرصه ها اعم از دوخت بسته بندی و توزیع ماسک و اقلام بهداشتی حضور داشتند.

وی بیان داشت: در عید مبعث پیامبر اکرم (ص)به همت پایگاه کوثر اینبار هم جهادگران با بسته بندی بیش از ۱۰۰۰ عدد ماسک آماده و آن را بین نیازمندان مناطق محروم توزیع کردیم.

وی گفت: همچنین بسته بندی۶۰جلد کتاب کودک واقلام فرهنگی به عنوان عیدی برای کودکان بی بضاعت توسط پایگاه های کوثر اهداشد.

فرمانده حوزه ۴۱۸ سپاه ناحیه امام هادی(ع) در پایان خاطر نشان کرد : کادر درمان واقعا در این یک سال جانفشانی کردند و ازخدای متعال طول عمر و سلامتی برای این عزیزان خواستاریم و ماهم به عنوان جهادگران عرصه سلامت به همت تمامی پایگاه های تابعه از زمان شیوع کرونا بسیجیان و جهادگران کار را برای خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان آغاز کردند و تاحدتوان باکمک خیرین و غیره کمی از مشکلات مردم نیازمند کاستیم و درطرح شهیدسلیمانی کمک حال کادردرمان هستیم و تا نابودی کامل ویروس منحوس کرونا در این راه خواهیم بود و به حول قوه الهی پیش خواهیم رفت.

 

بسیج سازندگی

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.