فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج خبر داد:

تهیه چهار سری جهیزیه برای زوج‌های نیازمند توسط جهادگران ناحیه امام حسین (ع) کرج

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج از تهیه چهار سری جهیزیه برای زوج‌های نیازمند توسط جهادگران سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج در سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی استان البرز؛سرهنگ مجید زنجانی، فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج  با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های گروه‌های جهادی پیش از شیوع کرونا و در ایام شیوع این ویروس منحوس گفت: خدمات و فعالیت‌های جهادی این گروه‌ها پس از دوران شیوع کرونا نیز ادامه خواهد داشت.

وی از فعالیت 150 گروه جهادی در سپاه ناحیه امام حسین (ع) خبر داد و افزود: این گروه‌ها از ابتدای سال 1400 تاکنون طی چهار مرحله خدمات مختلفی را به نیازمندان ارائه داده‌اند. اعزام 30 پزشک به نقاط محروم و کم برخوردار استان جهت ویزیت و مشاوره رایگان نیازمندان و ضدعفونی 800 نقطه از شهر کرج بنا بر اولویت‌های مشخص‌شده در مرحله اول هم‌زمان با ایام نوروز صورت گرفت.

وی توزیع 25 هزار ماسک رایگان در مناطق کم برخوردار، شناسایی 480 بیمار کرونایی، 200 پک لوازم‌التحریر، 240 دست لباس و کفش، یک هزار و 500 پک بهداشتی و تهیه 46 نسخه داروهای گران‌قیمت برای بیماران خاص برای بیماران نیازمند، آزادسازی چهار نفر زندانی جرائم مالی و مرمت و بازسازی یک خانه محروم را از دیگر اقدامات انجام شده در مرحله اول برشمرد.

زنجانی ارزش ریالی اقدامات انجام شده در این مرحله را یک میلیارد و 669 میلیون و 600 هزار تومان عنوان کرد و بیان داشت: در مرحله دوم هم‌زمان با نیمه شعبان، مرحله سوم در دهه اول ماه مبارک رمضان و مرحله چهارم نیز اقداماتی مشابه خدمات مذکور صورت گرفت. در مرحله دوم 522 میلیون تومان، مرحله سوم 642 میلیون تومان و در مرحله چهارم نیز 697 میلیون تومان هزینه شد.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج مطرح کرد: در مرحله چهارم علاوه بر انجام اقدامات مذکور، 20 رأس گوسفند، چهار رأس گوساله و یک نفر شتر نیز قربانی و چهار سری جهیزیه برای زوج‌های نیازمند تهیه شد. ارزش ریالی بسته‌های معیشتی که در این کمتر از دو ماه در راستای رزمایش کمک مؤمنانه میان نیازمندان توزیع شد، نیز سه میلیارد و 530 میلیون و 600 هزار تومان برآورد شده است.انتهای پیام./

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.