با نقش آفرینی مراکز نیکوکاری استان البرز صورت گرفت ؛

اهدای ۱۰۰ سری جهیزیه به زوج های نیازمند البرز

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد البرز از اهدای ۱۰۰ سری جهیزیه به زوج های نیازمند و تحت پوشش این نهاد طی سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی استان البرز؛

رضا لشینی روز یکشنبه  اظهار داشت که با  نقش آفرینی مراکز نیکوکاری البرز در ازدواج جوانان بیش از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان  جهزیه و کمک هزینه ازدواج برای نیازمند تهیه شده است .
وی با اشاره به اینکه مراکز نیکوکاری پایگاه‌های مردمی توسعه خیر و احسان در سطح استان هستند گفت: خدمات مراکز در حوزه ازدواج شامل ارائه جهیزیه به نوعروسان خانواده‌های تحت حمایت، جهیزیه به دختران نیازمند خارج از حمایت امداد و هدیه ازدواج پسران است .
 وی خاطرنشان کرد: توسعه ابعاد اجتماعی امور خیر و احسان  از جمله اهداف اصلی این نهاد است و نقش مهم مراکز نیکوکاری در رفع مشکلات معیشتی مددجویان و نیازمندان البرزی محسوس است.

لشینی گفت: ارائه خدمات متنوع اجتماعی به محرومان، متناسب با نوع فعالیت هر مرکز نیکوکاری و همچنین ارائه خدمات در زمینه‌های مسکن، جهیزیه، درمان، اشتغال و اعطای سبد کالا به مددجویان و نیازمندان با استفاده از ظرفیت خیران و نیکوکاران مجموعه‌ای از فعالیت‌های خیر و احسان در این مراکز را تشکیل می‌دهد. 
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد البرز با تاکید بر اینکه ترغیب مردم به استفاده از روش‌های جدید شرکت در امور نیکوکاری در دستور کار کمیته امداد قرار دارد یادآور شد: مردم و خیران برای پرداخت صدقه و شرکت در امور نیکوکاری از طریق شماره تلفن ثابت ۳۵۵۷ ، تلفن همراه ۰۲۶۳۵۵۷ و کد دستوری# ۰۲۶*۸۸۷۷* استفاده کنند.انتهای پیام./

بسیج سازندگی

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.