رئیس سازمان بسیج سازندگی استان البرز خبر داد:

۲۲۵ مخزن آب از استان البرز در راه سیستان و بلوچستان

رئیس بسیج سازندگی استان البرز اعلام کرد که فردا پنجشنبه ۲۲۵ مخزن آب فایبرگلاس ۵۰۰ و یک هزار لیتری به سمت سیستان و بلوچستان اعزام می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی استان البرز؛ 

سرهنگ پاسدار مهران طیران روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار بسیج سازندگی استان البرز گفت: کمک های اعزامی روز پنجشنبه جهادگران البرزی و بسیج اصناف استان علاوه بر آب، ۲ نیسان جیره خشک ، ۴۰ هزار ماسک سه بعدی کیفیت بالا به منطقه خوزستان خواهد بود.

وی با بیان اینکه سه تریلی آب در مجموع به میزان ۵۰ هزار لیتر نیز روز گذشته ارسال شده، افزود: گروه های جهادی البرز در کمک به محرومان منطقه سیستان نیز کمک های زیادی کرده اند که اجرای پروژه ی آبرسانی به هفت روستا در بخش دلگان توابع شهرستان ایرانشهر را از جمله این اقدامات برشمرد.

وی اظهار داشت: جمعیت این روستاها بالغ بر چهارهزار نفر است که در فاز اول، مخزن ۲۰۰ هزار لیتری اتاق کلر زنی و اتاق برق با هزینه ۷۰۰ میلیون تومان ایجاد شده که در چند روز آینده به اتمام خواهد رسید و فاز دوم که ایجاد شبکه آبرسانی می باشد آغاز خواهد شد.

طیران برآورد این پروژه را ۳.۵میلیارد تومان دانست و گفت: قرار است ستاد اجرایی و بنیاد مستضعفان مابقی آن را تامین نمایند ولیکن هزینه انجام شده تا کنون توسط خیرین استان البرز تامین شده ضمن اینکه ۲ گروه جهادی امام حسن مجتبی (ع) و گروه جهادی مالک اشتر ۲ ماه در منطقه به صورت مستمر فعالیت دارند.

وی ادامه داد: این ۲ گروه یک مدرسه چهار کلاسه با هزینه ۵۰۰ میلیون تومان در روستای حسن مطلق احداث کرده اند که به بهره‌برداری رسیده است.
رییس بسیج سازندگی استان البرز گفت: کمک های ارسالی برای سیستان شامل ۱۵۰تانکر ۵۰۰ لیتری و ۱۰۰۰لیتری آب، ۶۰۰بسته لوازم تحریر به ارزش ۵۰ میلیون تومان، ۵۰۰ بسته بازی فکری، ۵۰۰بسته فرهنگی، ۴هزار لیتر آب معدنی، ۱۶کارتون محصولات چی توز و یک وانت نیسان پوشاک نو می باشد.
طیران ارزش کل کمک های ارسالی به سیستان را ۳۶۰ میلیون تومان برشمرد و افزود: همچنین برای مردم این منطقه مراسم فرهنگی به صورت سینمای باز در ایام دهه ی امامت و ولایت برگزار خواهد شد. انتهای پیام./

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.