۲ هزار پرس غذای‌گرم در البرز توزیع می‌شود

معاون فرهنگی اوقاف البرز از توزیع دو هزار پرس غذای‌گرم در روز عید غدیر در راستای اجرای نیات واقفین در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی استان البرز؛ 

حجت‌الاسلام سیدعباس مسعودی از برگزاری مراسم جشن، سخنرانی و مولودی‌خوانی به‌مناسبت عید غدیر در بقاع متبرکه استان خبر داد و اظهار کرد: دوهزار پرس غذای‌گرم در راستای اجرای نیات واقفین در استان توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه در بقاع متبرکه سایر شهرستان‌ها نیز در راستای اجرای نیات واقفین غذا تهیه و توزیع می‌شود، ادامه داد: تاکنون ۱۲۰۰ بسته غذایی نیز تحت عنوان تبرک علوی تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.

این مسئول یادآور شد: این بسته‌های غذایی شامل برنج، روغن، ماکارونی، تن ماهی و... اینکه ارزش هر یک از این بسته‌ها به ۴۰۰ هزار تومان می‌رسد.

معاون فرهنگی اوقاف البرز در ادامه از برگزاری جشن ولایت علوی و اکمال دین نبوی در بقاع شاخص استان خبر داد و گفت: این مراسم جشن از روز عرفه آغاز شده و تا عید غدیر ادامه دارد.

مسعودی با اشاره به اینکه مراسم‌ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود، یادآور شد: فضاسازی و تبلیغات محیطی، درج بیانات رهبر انقلاب و همچنین احادیث امیر مؤمنان در فضای مجازی و کانال‌های بقاع متبرکه استان از دیگر برنامه‌ها در دهه ولایت است.

این مسئول از راه‌اندازی کاروان‌های شادی با عنوان «شمیم ولایت» نیز خبر داد و گفت: این کاروان‌ها با حضور گروه‌های سرود در بقاع و سطح شهر به جشن و شادی می‌پردازند.

انتهای پیام

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.