فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهداء محمدشهر:

110بسته کمک مومنانه در قالب دومین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی محمدشهر توزیع شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهداء محمدشهر از تهیه و توزیع 110 بسته کمک مومنانه در مناطق محروم به همت جهادگران، خیرین در دومین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی ماه محرم این پایگاه مقاومت بسیج خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی استان البرز؛  مصطفی بیات با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اجرای رزمایش مواسات و همدلی، اظهار داشت: جهادگران و خیرین پایگاه مقاومت بسیج شهداء محمدشهر با همکاری حوزه بسیج 513 شهید احمد کاظمی و سپاه ناحیه امام جوادالئمه(ع) در دومین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی محرم الحرام این پایگاه مقاومت بسیج، 110 بسته کمک مومنانه در مناطق محروم محمد شهر و بین نیازمندان آسیب دیده از بیماری کرونا توزیع کردند.

وی افزود:35 بسته کمک مومنانه نیز در مرحله اول رزمایش مواسات محرم الحرام این پایگاه به محرومین اهداء شده است، برادران جهادگر در بستر فضای مجازی در طرح سلامت شهید قاسم سلیمانی با آموزش نحوه کنترل و مقابله با ویروس منحوس کرونا در کنار مردم این منطقه بودند.

وی عنوان کرد: بیش از یک هزار و پانصد پرس غذای گرم از اول ماه محرم در بین نیازمندان کم برخوردار اقتصادی توزیع شده است و امیدواریم تا پایان سال 5 مرحله دیگر از رزمایش مواسات و همدلی را با همکاری خیرین، بسیجیان و سازمان های ذیربط انجام شود.

وی اذعان کرد:خواهران جهادگر در خانه بهداشت حضرت خدیجه(س) کوی بهار محمد شهر با توجه به ابلاغ طرح سلامت شهید قاسم سلیمانی پویش خانه به خانه را برگزار و در شناسایی و کنترل بیماران کرونایی با این خانه بهداشت همکاری کردند.انتهای پیام./

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.