رئیس بسیج سازندگی البرز:

بسیج سازندگی البرز واحدهای تولیدی خرد و خانگی را تقویت می‌کند

رئیس بسیج سازندگی البرز گفت: از جمله برنامه‌های این سازمان از سال گذشته تاکنون تقویت واحدهای تولیدی خرد و خانگی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی استان البرز؛ مهران طیران عصر دوشنبه در مراسم افتتاح نمایشگاه تولیدات پوشاک دستاوردهای مشاغل خرد، خانگی و کوچک در کرج اظهار کرد: از جمله برنامه‌های بسیج سازندگی استان البرز از سال گذشته تاکنون تقویت واحدهای تولیدی خرد و خانگی است.

وی بیان کرد: براساس مباحث کارشناسی و مشاوره‌های اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جهاد دانشگاهی و سایر ادارات مرتبط، قطب پوشاک برای استان البرز در نظر گرفته شده است.

رئیس بسیج سازندگی استان البرز تصریح کرد: استان البرز به لحاظ بومی یک استان شهرنشین محسوب می‌شود و جمعیت روستایی آن نسبت به جمعیت شهرنشین کمتر است و بخشی اعظم جمعیت در مناطق حاشیه نشین ساکن هستند.

وی خاطرنشان کرد: براین اساس استان البرز از لحاظ جغرافیای جمعیت و جغرافیای سرزمینی مستعد ایجاد کارگاه‌های پوشاک و قطب پوشاک است.

طیران گفت: از سال گذشته تاکنون، ایجاد نزدیک به ۳۷ واحد اشتغالزایی به ویژه در حوزه پوشاک در دستور کار بسیج سازندگی البرز قرار گرفت.

وی اظهار کرد: بر این اساس با اعتباری که برنامه و بودجه اختصاص دادند، بخشی از کارگاه‌ها تجهیز شدند و ظرفیت‌ها و اماکن موجود در بسیج و سپاه را برای ایجاد قطب پوشاک بسیج کردیم.

رئیس بسیج سازندگی استان البرز بیان کرد: نمایشگاه تولیدات پوشاک دستاوردهای مشاغل خرد، خانگی و کوچک در مرحله دوم افتتاح هستند که بخشی واحدها شکل گرفتند و تولید می‌کنند، بنابراین از این پس، فضایی را در حوزه کسب و کار برای بحث بازاریابی و فروش و اشتغال پایدار نیز، فراهم می‌کنیم.

وی تصریح کرد: ۲۳ واحد تولیدی در این نمایشگاه شرکت دارند که محصولات تولیدی خود را به عموم مردم عرضه می‌کنند.

طیران خاطرنشان کرد: امیداست در مدتی که این نمایشگاه پابرجاست با دعوت از بازرگانان و افرادی که در حوزه بازاریابی فعالیت دارند و همچنین مراکزی که در حوزه صادرات پوشاک هستند، دعوت کنیم هم از توان تولید مجموعه استان و شهرستان آگاه شوند و هم زمینه ایجاد انعقاد قرارداد شود تا کار توسعه و در این جهت گام بردارند.

وی متذکر شد: در ایام برگزاری نمایشگاه بحث مشاوره‌ها و آموزش‌های رایگان تخصصی انجام می‌شود و علاقه مندان از این خدمات بهره مند می‌شوند.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.